niedziela, 8 maja 2016

Gotowanie za głosowanie # 25

W tym miesiącu do akcji Gotowanie za głosowanie postanowiłam zaproponować Wam różne wersje ciastek, które oprócz tego, że z pewnością zaspokoją ochotę na słodkie, to także będzie można je zabrać ze sobą na piknik :)

Oto moje propozycje:
Serowe ciasteczka z dżemem – kruche, niezbyt słodkie ciacha na bazie sera twarogowego w środku wypełnione dżemem. Bardzo je lubię i sama nie wiem, czemu jeszcze nie ma ich na blogu.
Domowe delicje – kiedyś ich nie lubiłam, teraz powiedzmy, że zjem, jednak sklepowa wersja jest tak słodka, że obiecałam sobie, że kiedyś spróbuję je przygotować w domu. Biszkopciki, wypełnione galaretką i oblane czekoladą z pewnością zadowolą dzieci.
Ciasteczka jeżyki – urocze ciacha, które nazwę zyskują dzięki dekoracji. Kruche ciasteczka oblane czekoladą oraz odpowiednio ozdobione wyglądają jak jeże.
Ciastka bounty – na blogu możecie znaleźć czekoladki bounty oraz tartę. Jednak jako fanka kokosa, nie odmówię żadnym łakociom z jego udziałem. Tym razem mam dla Was propozycję na ciasteczka a'la markizy. Dwa kruche ciacha, wypełnione kremem kokosowym, które dodatkowo można oblać czekoladą, to prawdziwa rozpusta dla kokosowego smakosza.

Swoje głosy możecie oddawać do 13.05.2016 r. do godziny 23.59.

Ps. Ankieta została zamieszczona w prawym górnym rogu bloga. Przypominam, że tylko te głosy się liczą.

Pozdrawiam
Anulla

10 komentarzy:

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)