czwartek, 10 grudnia 2020

Bananowe płatki ryżowe z malinami

Jeżeli znudziłeś się już owsianką, mam dla Ciebie propozycję na urozmaicenie śniadania na słodko. Ja stawiam wtedy na różne płatki. Dzisiaj wykorzystałam ryżowe, które są dość delikatne w smaku. Doskonale komponują się z bananową nutą, którą przełamałam lekko kwaśnymi malinami.

Gotowane na mleku płatki są dość węglowodanowym posiłkiem, dlatego by wzbogacić je o białko można dodać do nich bezsmakowej odżywki białkowej, która nada im bardziej mlecznego posmaku.

 



Składniki na 1 porcje:

200ml mleka (lub napoju roślinnego)

5 łyżek płatków ryżowych

½ banana

100g mrożonych malin

1 łyżeczka erytrytolu (lub innego słodzidła np. cukru, ksylitolu)

1 łyżka płatków migdałowych

1 miarka bezsmakowej odżywki białkowej (opcjonalnie)

 

Przygotowanie:

  1. Mleko zagotować. Dodać płatki ryżowe. Gotować kilka minut do zgęstnienia.  Między czasie na patelni poddusić zamrożone maliny. Osłodzić do smaku
  2. Wymieszać z rozgniecionym za pomocą widelca bananem i odżywką białkową.
  3. Do miseczki przełożyć płatki, na wierzch wyłożyć mus malinowy. Całość posypać płatkami migdałowymi.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Mam w szafce płatki ryżowe. Koniecznie muszę zrobić taką ryżankę z owocami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem jak wykorzystać płatki ryżowe. Idealny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne na śniadanie, muszę wypróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne śniadanie. Idealne na dobry początek dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdrowe śniadanie. Super opcja. Do tego super wygląda. Pycha. Jestem za.

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)