sobota, 1 czerwca 2013

Gotowanie za głosowanie #6


Sezon na owoce rozpoczął się, postanowiłam, więc  skorzystać z niego  i przygotować smaczne słodkości. Wybór tematu ankiety został podjęty z powodu niewielkiej liczby przepisów deserowych na blogu. Poza tym owoce to doskonały dodatek do tego typu ciast itp.

Oto słowniczek propozycji:

Tarta z kremem budyniowym i truskawkami – kruche ciasto połączone z kremem budyniowym, udekorowane truskawkami oraz truskawkową galaretką. Brzmi pysznie, co nie?

Panna cotta z musem truskawkowym – skoro sezon na truskawki trwa, to trzeba go wykorzystać. Połączenie włoskiego deseru na bazie śmietanki, który zostanie polany owym sosem.

Crumble owocowe – któż z nas nie lubi zapiekanych owoców pod migdałową kruszonka? Wśród owoców będą dominować truskawki, jabłka oraz inne owoce sezonowe.

Portugalskie ciastko ze śliwkami – choć w przepisie, na którym będę się wzorować  zostały wykorzystane wiśnie, postanowiłam zastąpić je śliwkami w syropie. Składa się ono z kruchego ciasta umieszczonego  w kokilce, kremie na bazie jajek i śmietany oraz na owocowym wierzchu.

Swoje głosy możecie oddawać od teraz 1 czerwca 2013 roku do 7 czerwca 2013 roku do godziny 22 (ankieta znajduje się jak zwykle w prawym górnym rogu bloga, niedostępna w wersji mobilnej bloga).

Ponadto, w przypadku remisu obowiązują zasady takie jak poprzednio – to ja wraz z bratem i A. zwykłą większością głosów wybiorę wygraną pozycję, którą potem opublikuję na blogu.

Pozdrawiam,
Anulla

23 komentarze:

  1. Fajnie, głosuje :)
    Zapraszam do siebie Aniu, zorganizowałam kolejne rozdanie na blogu kosmetycznym. Więc zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo już wiem na co zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wszystkie propozycja opublikuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także już zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania, zapraszam w wolnej chwili:

    http://wkuchniuli.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze Ania, nie wiem czemu Twoje komentarze na moim blogu nie chcą się publikować :/

      Usuń
    2. O to jakaś dziwna rzecz:( nawet nie wiem jak ci pomoc bo pierwszy raz sie z tym problemem spotykam.

      Usuń
  6. Zagłosowałam na śliwki i widzę, że jest na nie duża szansa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez obstawilam sliwki!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest tak pyszne że aż trudno się zdecydować :) nie możesz zrobić wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Crumble owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglosowane, tarta z truskawkami oczywiscie hihi:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie propozycje warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tarta z kremem i truskawkami to fajna propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie mój faworyt prowadzi :D trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam za tartą z kremem budyniowym i truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na zapiekane owoce,zawsze przepadałam za takim deserem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam, ale już widzę, że jestem w mniejszości, ale niech tam :)

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)