poniedziałek, 17 października 2016

Koktajl bananowo-pomarańczowy z kaszą jaglaną

Koktajle przygotowuję z rozmaitych składników, w zasadzie to misz masz tego, co akurat mam w lodówce. Dziś mam dla Was propozycję, która nie tylko jest smaczna, ale i niezwykle pożywna, ze względu na dodatek kaszy jaglanej. Jest ona delikatnie wyczuwalna w koktajlu, jednak jej smak nie jest dominujący, uzupełniony słodkim bananem i orzeźwiający za sprawą pomarańczy. Sprawdzi się doskonale na drugie śniadanie.


Składniki na 1 porcję ok. 200 ml:
½ dużej pomarańczy lub 1 mała
½ banana
2 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
2 łyżki jogurtu naturalnego
1/2 szklanki mleka lub trochę więcej (w zależności jaką konsystencję chcecie uzyskać) - u mnie krowie 2%

Przygotowanie:
  1. Pomarańcz i banana obrać. Pokroić na mniejsze kawałki, dodać kaszę jaglaną i zblendować do uzyskania jednolitej konsystencji. 
  2. Następnie wlać mleko i dodać jogurt naturalny. Ponownie zblendować. 
  3. Podawać lekko schłodzony.
Smacznego,
Anulla

28 komentarzy:

  1. Wszystko co z "jaglanką" jest zdrowe. Ja ją też podaję w różnych postaciach i na słodko i na wytrawnie. Twój pomysł na koktajl trafił w mój gust. Zrobię sobie taki :)(

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajlu w takiej wersji jeszcze nie próbowałam:) Jestem ciekawa, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugie śniadanie to tak bo jakoś nie jestem fanką picia koktajli zamiast spożywania normalnego posiłku- ale ja może jakaś starodawna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zupełnie nietypowe połączenie smakowe. Lubię nowości, więc jestem za! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny pomysł na pożywną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha <3 Uwielbiamy takie koktajle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, wypiła bym teraz taką szklaneczkę. Na pewno był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kaszą jeszcze nie robiłam, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, idealne połączenie na koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jesienne popołudnie, bardzo się przyda taki smakołyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko, co jest z kaszą jaglaną! Twój koktajl jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszności :)
    muszę zrobić dla rodzinki, bo pogoda straszna:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna opcja ;) Nie pomyślałabym o koktajlu z kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie koktajle ! Zdrowo i pysznie :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koktajle :) super pomysł na przemycenie kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna propozycja ;) Zdrowo i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)