niedziela, 2 października 2016

Gotowanie za Głosowanie #30

Ostatnio obiecałam, że na blogu pojawią się przepisy na kolacje w wersji fit. Niestety jakoś nie bardzo mogę się za nie zabrać, stąd postanowiłam wybrać propozycje do akcji Gotowanie za Głosowanie. Chyba dopadł mnie jakiś jesienny leń, bo najchętniej bym gotowała tylko to, co nie zajmuje mi niewiele czasu i co już znam. Oby mi jak najszybciej przeszło!  :)

A oto propozycje na październik:
  • Soczewica z warzywami i jajkiem sadzonym – swego czasu to było moje must have na kolację. Doskonałe źródło białka uzupełnione dużą ilością warzyw. Jeżeli użyjemy soczewicy z puszki zajmie nam dosłownie kilka chwil.
  • Kasza jaglana z cukinią, papryką i pieczarkami z serkiem śmietankowym – zdarza mi się ugotować za dużo kaszy jaglanej, wtedy staram się ją spożytkować na kolacje. W lodówce zwykle mam warzywa, więc łącze je z kaszą, a całość mieszam z serkiem śmietankowym i przyprawami, dzięki czemu zyskują bardziej wyrazistego smaku.
  • Sałatka z gruszką, orzechami i serem camembert – sałatki to nieodzowny element moich kolacji, gdyż jadam je najczęściej. Tak naprawdę szykuję je z tego, co akurat mam w lodówce. Śmiało jednak mogę powiedzieć, że mam kilka swoich ulubionych połączeń jak to powyższe. Gruszka i orzechy, czyli skarby jesieni, doskonale pasują do sera camembert i lekkiego winegretu.
  • Kuskus z serem feta, oliwkami, papryką – kuskus uwielbiam za to, że nie muszę go gotować. Dodaję, do niego ulubione składniki i w kilka chwil mam gotowy posiłek na wieczór. Tym razem mam dla  Was propozycję na grecki styl. Kroję warzywa, dodaję ser, doprawiam oliwą z oliwek i ziołami.
To na co macie ochotę? Swoje głosy możecie oddawać do 08.10.2016 do godziny 23.59. Ankietę zamieszczam poniżej.



Ankietę dostarczyły profilki.pl

21 komentarzy:

  1. Wszystko brzmi na swój sposób ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka z gruszką. Poproszę o tą pyszność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie sałatka z gruszką :D Zapowiada się pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kasza jaglana z cukinią i papryką jest najlepsza. Bo... u mnie w domu ostatnio króluje właśnie kasza jaglana :)
    Ciekawa jestem który przepis wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na zestaw z soczwicą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka z gruszką, orzechami i serkiem pleśniowym najbardziej do mnie przemawia. Zdecydowanie! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na kaszę jaglaną oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mój typ na drugim miejscu :) Ale kasza jaglana też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. soczewica z warzywami i jajkiem sadzonym - dla mnie pychota : ) tez ostatnio mam nieco mniejszą wenę do gotowania, do bycia kreatywną... to chyba przez tą pogodę... pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie propozycje mi się podobają, ale potrawa z kaszą jaglaną najbardziej. Już zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sałatkę znam, mam ochotę na kaszę jaglaną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowałam za soczewicą z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to fajny pomysł takie głosowanie ;) soczewica mnie kusi....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na głosowanie! Kiedyś też o tym myślałam, bo zawsze miałam problem z tym co wstawić konkretnego dnia :P

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)