poniedziałek, 4 lutego 2013

Gotowanie za głosowanie #2

Pomysł z ankietami podbił Wasze serca, dlatego postanowiłam go kontynuować. Tym razem, aby nie być monotematyczna, zagoszczą w niej słodkości. Większość propozycji to moje pomysły (z wyjątkiem jednego, choć tylko po części), których jakoś do tej pory nie zrealizowałam. Tym razem będę miała chociaż motywację do ich przyrządzenia, bo postawicie mnie przed faktem dokonanym. Nie wiem jeszcze, czego będą dotyczyć następne ankiety. A może Wy macie jakieś sugestie?

Tymczasem zapraszam Was do oddawania głosów. Akcja trawa od teraz do soboty (9 lutego) do godziny 22. Zapomniałam Wam także ostatnio wspomnieć, że w przypadku remisu, to ja wraz z bratem i A. rozstrzygnę demokratycznie, które danie zostanie przygotowane i opublikowane. Postanowiłam też, że postaram się, aby były to akcje cykliczne - co miesiąc, mam nadzieję, że mi się uda to zrealizować:)
Ps. dziękuję mojemu A. za zrobienie loga do niej i wszelkie ratowanie mnie z komputerowych opresji:)

20 komentarzy:

  1. Głos oddany ;) Stawiam na czekoladę i kokos!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem też mam swojego faworyta, ale znowu ma małe szanse :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie uroki głosowania:) a poza tym to dopiero początek i wszystko może się jeszcze odwrócić, ostatnio calzone minimalnie wygrało:)

      Usuń
  3. czekoladowa tarta... ślinka cieknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez Aniu zagłosowałam :)
    Może np. następna akcja z sałatkami lub jakimś typowym mięsiwem ?
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak właśnie myślę nad sałatkami:) bo nie ma ich jeszcze na blogu

      Usuń
  5. dlaczego nikt nie głosuje na ananasowy torcik:)? klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. poniedziałkowy zdany:) dziś pisałam ostatni- wyniki za kilka dni, ale mam nadzieję, że również pozytywnie:)

      Usuń
  7. zagłosowane :) bardzo fajny pomysł z tą ankietą

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem na pewno wezmę udział w ankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że tarta wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glos oddany!;)
    Swietny pomysl taka ankieta dla podgczytywaczy:)
    Milego dzionka!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowane :) teraz tylko czekać na przepis

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)