środa, 3 lutego 2016

Koktajl z banana i kakao/ Mleko bananowo-kakaowe

Koktajle dość często występują w moim jadłospisie, stąd aż wstyd, że praktycznie nie ma ich na blogu. Zgodnie z obietnicą postaram się stopniowo nadrobić i rozbudować niektóre kategorie. Dziś na pierwszy ogień idzie ten przygotowany z banana i kakao. Nie dość, że nie zawiera zbędnych kalorii to jeszcze w smaku przypomina mleko czekoladowe. Jak dla mnie rewelacja, gdy najdzie mnie ochota na coś słodkiego.


Składniki na 1 porcję:
1 banan
1 łyżeczka gorzkiego kakao w proszku (takie jak do wypieków)
200 ml mleka (u mnie krowie 2%)

Przygotowanie:
  1. Banana obrać, pokroić na drobniejsze kawałki. Zblendować. Dodać mleko i kakao. Ponownie zblendować na jednolitą masę. Wlać do szklanki. Najlepiej smakuje schłodzone.

Smacznego,
Anulla

Stop marnowaniu żywności

36 komentarzy:

  1. Banan i kakao to mistrzowskie połączenie. :) Narobiłaś mi ochoty na taki koktajl. ;) Tylko jeszcze łyżeczkę kawy bym dosypała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjny pomysł z tą kawą! :) jestem jej ogromnym smakoszem :)

      Usuń
  2. Zdrowy i pyszny koktajl, lubię bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie,muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyślam się , że smak bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszny koktajl :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny smak, idealny na śnadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie i prosto! Nie ma lepszego połączenia! :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako dziecko kochałam takie smakowe mleka, właśnie z czekoladą i bananem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste a jakie pyszne i przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny koktajl dla mnie po treningu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleko z bananem własnie często piję po treningu :) i szybkie do zrobienia :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie koktajle! :) Połączenie banana i kakao to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobione i przetestowane, mniam! :)

    ---Ruda

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobione i przetestowane, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi ochotę na kakao! Pędzę sobie zrobić! :)
    P.S. Po przeczytaniu tytułu pomyślałam "O matko, mleko, kakao i banan?" A za chwilę "No przecież wcinałam ostatnio naleśniki z nutellą, bananami i bitą śmietaną" :D
    P.S.2 Mam Banana! Pędzę zrobić Twój koktail! Używasz gorzkie kakao czy słodkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam zwykłego gorzkiego kakao, takiego jak się dodaje do wypieków :)

      Usuń
    2. Dzięki! Wczoraj dostałam truskawki z białą czekoladą więc koktail przełożyłam na jutro. Akurat, aby zweryfikować rodzaj kakao :D

      Usuń
    3. doprecyzowałam to także już w przepisie :) truskawki i biała czekolada - brzmi obłędnie! :)

      Usuń
  15. Pychotka, ja również jestem wielką fanką koktajli :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo tak. Koi nerwy i zmysły :) Moc magnezu i potasu. Super!

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)