poniedziałek, 8 lutego 2016

Gotowanie za głosowanie # 22

Tym razem akcja dla fanów pizzy. Ostatnio stwierdziłam, że tak dawno żadnej nie jadłam, a kilka pomysłów czeka w kolejce na spróbowanie, że dam Wam wybrać na co macie ochotę :)

Oto propozycje do głosowania:
  • Pizza barbecue- amerykańska klasyka we włoskim stylu. Wymyśliłam ją sobie z  sosem barbecue z kurczakiem i dodatkami.
  • Pizza z patelni - to świetna alternatywa dla osób nie mających w domu piekarnika. Dodatki do niej możecie dobrać wg własnych upodobań smakowych
  • Fit pizza na brokułowym spodzie – do pizzy na warzywnym spodzie przymierzam się już jakiś czas, na pierwszy rzut postanowiłam, że będzie to brokuł, do którego mam po prostu słabość.
Swoje głosy możecie oddawać do 18.02.2016 do godziny 23.59.

Ps. Ankieta została zamieszczona w prawym górnym rogu bloga. Przypominam, że tylko te głosy się liczą.

Pozdrawiam
Anulla

7 komentarzy:

  1. Ta fit na brokułowym ciekawa :)
    Jeszcze brakuje typowo włoskiej na cienkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł z tą typowo włoską :) w jakiejś innej akcji postaram się wykorzystać :)

      Usuń
  2. no nie.. ja już swojego faworyta mam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam już na kalafiorowym cieście, na brokułowym musi być równie pyszna! czekam z niecierpliwością :):)

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)