środa, 1 stycznia 2014

Gotowanie za głosowanie #13


2013 rok za nami, przywitaliśmy 2014, który jest pełen wyzwań i nowości, o których jeszcze nie mamy pojęcia, a które czekają na nas na każdym kroku. To czas, kiedy stawiamy sobie cele, jesteśmy pełni nadziei oraz robimy mały rachunek sumienia. Moje dotyczą nie tylko życia prywatnego i zawodowego, ale także blogowego. Dlatego w tym roku zamierzam dalej prowadzić akcję Gotowanie za głosowanie, która  w 2013 roku cieszyła się sporą popularnością i emocjami. Mam nadzieję, że i w tym będzie podobnie, a ja będę miała głowę pełną nowych pomysłów i tych własnych, i tych z blogowych inspiracji. A tymczasem w styczniowej akcji w roli głównej wystąpi moje ulubione mięso – kurczak!

A oto słowniczek propozycji:
Rolsy z kurczakiem – mięso z kurczaka, ser i warzywa zawinięte i zapieczone w tortilli wraz ziołami. Roladki wzorowane rolsami serwowanymi w Pizzy Hut. Świetne na obiad, kolację, ale i jako przekąska na karnawałowe imprezy.
Kurczak z orzechami – mięso z kurczaka w akompaniamencie pora, sosu sojowego i orzeszków ziemnych, przygotowane na lekką orientalną nutę. Obiad wcale nie musi być nudny!
Kurczak pieczony w sosie sojowymdość nietypowe, a jednocześnie aromatyczne części kurczaka serwowane w miksturze z sosu sojowego, przypraw i majonezu. Dobry eksperyment nie jest zły!
Kurczak w pomidorach  z pieczarkamiczęści kurczaka podane w sosie pomidorowym z dodatkiem grzybów i ziół. Klasyka w nowoczesnym wydaniu. W końcu kurczak nie musi być tylko pieczony w rękawie:)

Swoje głosy możecie oddawać od teraz 1 stycznia 2014 roku do 10 stycznia 2014 roku do godziny 22 (ankieta znajduje się jak zwykle w prawym górnym rogu bloga, niedostępna w wersji mobilnej bloga).
              
Ponadto, w przypadku remisu obowiązują zasady takie jak poprzednio – to ja wraz z bratem i A. zwykłą większością głosów wybiorę wygraną pozycję, którą potem opublikuję na blogu.

Pozdrawiam,
Anulla

8 komentarzy:

  1. już :-) i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Rolsy, chociaż ten kurczak z orzechami tez mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane! Kurczak z orzechami zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rollsy brzmią super:D
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Anullka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam i jak na razie mój faworyt prowadzi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos oddany, pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)