wtorek, 11 czerwca 2013

Komunikat

Kochani,

ze względu na duży nawał obowiązków, muszę ogłosić przerwę w blogowaniu do 24 czerwca. Może pojawię się wcześniej z jakimś postem, jak dam radę czasowo, ale na razie nie mam nawet kiedy usiąść i przejrzeć Waszych blogów, a co mówiąc pisać własny. Jem byle jak, śpię niewiele i zostałam zmuszona do tego kroku, choć bardzo nie chciałam - siła wyższa. Po prostu trzeba  w życiu obrać hierarchię rzeczy. Blog jest równie ważny, ale musi chwilę poczekać aż uspokoi się przyszłość mojej edukacji i ścieżki zawodowej. Powiem tyle, wszystko zmierza ku dobrej drodze, lecz potrzebuję czasu i muszę z tego względu zawiesić działalność, ale niedługo do Was wrócę z nowościami:) Bądźcie cierpliwi!

Pozdrawiam,
Anulla

22 komentarze:

  1. serdeczne pozdrowienia i spełnienia wszystkich marzeń pragnień i zamierzeń zawodowych Ania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio jem, byle coś przełknąć i nie mam czasu.

    Powodzenia i czekamy na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób co trzeba, a my tu będziemy czekać;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo szkoda, także czekam do Twojego powrotu :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki i powodzenia! ale nie dziękuj, niby taki tam przesąd, ale w ten akurat wierzę ;-) działaj, a ja pozdrawiam i czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i szybciutko wracaj do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mam ostatnio nastroju do blogowania. I nie wiem kiedy z powrotem siądę do tego. Muszę się pozbierać, po ostatnich niezbyt miłych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, życzę Ci powodzenia, cierpliwości i wytrwałości!:* Na pewno wszystko się uda:) Będziemy czekać i trzymać kciuki:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj prędko z głową pełną pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i sił :)) Wszystko się na pewno uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia i czekamy na ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością :D Trzymam kciuki za sukcesy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To czekamy i pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie działej owocnie:)

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)