poniedziałek, 22 października 2012

Ale pychota nr 5!

Jak już wspominałam w pierwszym poście dot. "Ale pychota", zamierzam zakupić kilka interesujących mnie foremek. Dziś po długich poszukiwaniach nabyłam numer 5 z silikonową formą w kształcie kwadratu. W numerze jak zwykle 5 przepisów, tym razem: Sieja w ziołach, jagody z ajerkoniakiem, ciasto rumowo-rodzynkowe, zapiekanka drobiowa z selerem i naleśniki z pikantnym nadzieniem. Te ostatnie najbardziej mi się spodobały i zamierzam je wkrótce zrobić. Forma wydaje się solidna. Ciekawe jest to, że każda jest innego koloru. Polecam Wam także stronę internetową "Ale pychota" w zakładce kolekcja , na której można podejrzeć, co będzie zamieszczone w kolejnych numerach.

A już niedługo zaprezentuję Wam kolejne danie kuchni orientalnej. Miało być dziś, ale stwierdziłam, że pochwalę się nowym nabytkiem:)





 


15 komentarzy:

  1. Też chciałam kupić, ale uznałam, że szkoda mi kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt nie są najtańsze, ale jednak w sklepie są znacznie droższe, więc kilka chcę ich zebrać:) A zapowiada się coraz ciekawiej wg ich strony:)

      Usuń
  2. Ooo nigdy nie widziałam tego pisemka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam wejść na ich stronę i oblukać. Mnie powiedziała o nich kiedyś mama, bo reklama widziała:)

      Usuń
  3. mam jeden numer z foremkami, ale zazwyczaj ciężko dostać bo zanim dojadę do kiosku to już nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam 1 numer i teraz kupiłam ten. A ciężko chyba wszędzie je dostać, ja dopiero w Warszawie wczoraj kupiłam i też w którymś z rzędu kiosku. Poza tym u mnie w kiosku babeczka mi powiedziała, że właśnie dostała 2 numer, bo będą je powtarzać.

      Usuń
    2. Jeśli macie kiosk do którego pychota przychodzi to umówcie się w kiosku na zostawianie dla was egzemplarza, a jeśli nie chcecie brać każdego numeru, a zabraknie tego, który Was interesuje, pani w kiosku może go dla was zamówić ("moje" panie z kiosku są na tyle miłe :) )
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja to bym chciała aby powtórzyli numer 1 z foremkami na babeczki i za ta samą cenę. Kupiłam już nie pamiętam który to numer dokładnie,ale była w niej forma keksowa. Przyznam że solidna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten pierwszy numer i fajne są te foremki do babeczek. ale w numerze 8 też teraz bedzie forma do babeczek, ale taka połączona. Na ich stronie można zobaczyć, co bedzie na razie do 8 numeru:)

      Usuń
    2. No widziałam, wchodziłam na ta stronę co podałaś linka.

      Usuń
  5. Ja ledwo wejdę do jakiegoś sklepu z kuchennymi elementami.. i już mnie coś trafia jak czegoś nowego nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie bym się skusiła, ale trochę cena wysoka i zbankrutuje jak kolejną gazete zaczne kolekcjonowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. WIECIE MOŻE ILE JEST ŁĄCZNIE WSZYSTKICH NUMERÓW TEJ KOLEKCJI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja gdzieś czytałam, że podobno 48

      Usuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)