środa, 8 sierpnia 2012

Stara bluzka nabiera wdzięku!

To już kolejny wpis dzisiejszego dnia. Powinnam coś zostawić na późniejsze posty, jednak na początku mojej przygody z blogowaniem, chce Wam pokazać, co będziecie mogli tutaj znaleźć. Ostatnio mam mnóstwo pomysłów na przerobienie starych rzeczy. To wszystko za sprawą zrobionych porządków w szafie.  Niestety bluzka okazała się dla mnie za luźna, ale znajdzie nowego właściciela w postaci mojej mamy. A pomyśleć, że leżała biedna tyle czasu na dnie szafy.  Od czasu do czasu staram się przerobić coś sama, co zamierzam także Wam pokazywać. Mój A. twierdzi, że trochę przesadzam, ale taka moja natura, że nie lubię wyrzucać  jedzenia, a z ubraniami staram się poradzić sobie inaczej, gdy jest to możliwe.  Po cichu marzę także, aby uszyć sobie bluzkę, jednak na razie przeróbki muszą mi wystarczyć, gdyż czeka mnie jeszcze nauka szycia na maszynie. Dzielnie z nią walczę i pierwsze starcie już za mną! A efekt zaraz będzie widoczny na zdjęciach - przepraszam Was za ich jakość, ale mam nadzieję, że z czasem będą o wiele lepsze.

Stara bluzka jak widać na zdjęciu nie jest zbyt ładna, a na pewno już niezbyt modna.

Wykonanie:
  1.  Odprułam z bluzki wstawkę w paski.
  2. Powstały nam po bokach czarne pasy, które trzeba zszyć na maszynie.
  3. Koniec, roboty z nią dużo nie było, koszt 0zł. A wygląd ma zupełnie inny. Idealna do topu z dużym,   modnym wisiorkiem.

    1 komentarz:

    Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)