piątek, 31 sierpnia 2012

Niespodzianka - nominacja!

 To dopiero początek, mojego blogowania, a już zostałam nominowana przez cuda i cudeńka do Versatile Blogger Award, czyli bloga Wszechstronnego. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie.


Nie jestem fanką łańcuszków, ale tym razem zrobię mały wyjątek i wezmę udział w zabawie, bo tematyka mi się podoba. Dzięki temu możemy poznać lepiej świat blogosfery, a przy okazji odkryć rzeczy, które nas interesują. Poza tym niektórzy mogą się dopiero ujawnić, bo wcześniej nie mieli ku temu okazji.



A oto zasady zabawy:
  1. nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
  2. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
  3. ujawnić 7 faktów o sobie,
  4. podziękować nominującemu blogerowi u Niej/Niego na blogu,
  5. pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
A oto nominowani przeze mnie Szczęśliwcy:
  1. marta-gotuje 
  2. poezja smaku 
  3. Kruszynka
  4. domi w kuchni 
  5. moje pasje 
  6. słodkie fantazje
  7. Eat me
  8. Miłość w brzuchu mam
  9. jadalne pijalne
  10. Hania - Kasia
  11. Wino i oliwki
Nie podaję całej 15, bo sama regularnie odwiedzam mniej więcej tyle blogów i te zasługują wg mnie na wyróżnienie:)

Kilka słów o mnie:
  • zakochana w hula hop
  • miłośniczka dobrej książki
  • gotowanie towarzyszy mi od dziecka
  • studentka administracji
  • leniwa i pracowita w jednym (tak, tak się da:P)
  • nienawidzę zimy!
  • wiecznie nie mam w co się ubrać
Ann

8 komentarzy:

  1. dziekuję serdecznie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie - to miłe, że zaliczyłaś mój blog do grona wartych wyróżnienia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serrrrdecznie dziękuję za bardzo miłe wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tak jak Ty - pracowita i leniwa ;p zależy co muszę robić ;p

    /a co do sosu - musisz go spróbować, bo jest b.dobry ;-) zwłaszcza tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro polecasz, to się skusze na niego:)

      Usuń

Podpisz się pod komentarzem, jeżeli jesteś Anonimowy:)